O firmie
eDialog Sp. z o. o. został zawiązany w dniu 2 czerwca 2009 r. jako zwieńczenie wieloletniej, trwającej od 2004 roku wspólnej pracy zespołu. Kluczowym dorobkiem, który został wniesiony przez Zespół do założonej Spółki są:
- system MinervaPRO – oprogramowanie wspomagające proces zarządzania kompetencjami personelu, procesy rozwoju zawodowego i szkoleń,
- systemy wideo-komunikacyjne z wykorzystaniem technik internetowych:
- eDialogLecture – wspomaganie nauczania na odległość – wirtualne wykłady i ćwiczenia, a także konferencje poprzez Internet,
- eDialogInquiry – prowadzenie badań ankietowych z wykorzystaniem Internetu,
- eDialogConnector – prowadzenie „wirtualnych” spotkań zespołów projektowych i grup roboczych,
- eDialogConsultant – świadczenie usług doradczych, wsparcie procesu sprzedaży, biuro obsługi klienta,
- eDialogWebcast – transmisje internetowe z konferencji, spotkań i innych wydarzeń.
Obecnie głównym przedmiotem działalności Spółki jest:
- utrzymanie i obsługa techniczna systemu Platforma e-Dialog, rozwijanie dodatkowych, użytecznych funkcjonalności, aplikowanie do projektów finansowanych w ramach funduszy europejskich,
- rozwijanie i wdrażanie oprogramowania Minerva,
- rozwijanie i wdrażanie internetowego oprogramowania komunikacyjnego.
Nasza Misja
Dostarczając naszym Klientom z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw oraz jednostkom rządowym i samorządowym internetowe rozwiązania informatyczne oraz świadcząc usługi doradcze skutecznie wspierające procesy:
- zarządzania personelem,
- rozwoju zawodowego personelu, w tym procesy podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i trening indywidualny,
- kreowania rozwiązań innowacyjnych,
- komunikacyjne,
przyczyniamy się do ciągłego podnoszenia efektywności i elastyczności funkcjonowania ich organizacji.
Nasza Wizja
Stać się wiarygodnym i darzonym zaufaniem dostawcą rozwiązań informatycznych i usług dla sektora przedsiębiorstw i administracji publicznej w zakresie operacyjnego i strategicznego wsparcia rozwoju personelu i wdrażania innowacji.